Dåligt med inlägg...

Varit extremt dåligt med inlägg det sista känner jag dålig stil dålig stil... Men jag har fullt upp hela dagarna, kommer hem från stallet runt halv 11 på kvällarna. Och då blir det bara att hoppa ner i sängen och sova.

Men idag ska jag i alla fall åka till stallet som vanligt haha. Nej men mamma ska åka och hämta en jacka till mig, sen ska jag iväg och rida Junior. Efter det tänkte jag knoppa Lejis och kanske ta lite kort på henne. Det hade varit roligt med nya kort. Se om hon ändrat sig något mera än magen haha. Måste banta henne lite men inte lätt när hon går på fri tillgång till hösilage XD

Kanske har hittat mig ett rundsytt träns nu också. Måste bara köpe en ny nosgrimma då den inte hade någon snokrem. Men perfekt att ha kvar den andra när man ska ha kandar sedan. Kan man bara köpa till en extra rem för kandarstången. När den tiden kommer ^^ Så nosgrimma får jag kolla efter i GBG. Och pannband förstås vill ha ett bliingat med läder bakom en rad. Bestämmt mig för det nu. Sålde mitt lackade tärns då jag tänkte byta till brun sadel och brunt träns men sen helt plötsligt blev det ändrade planer^^ Typiskt mig...

Men nu ska jag sätta på mig kläder så jag är klar när mamma det segot kommer tillbaka lär ju va om en timme typ........................................................................´

Hej då så länge..


Kommentarer
Postat av: Isabelle

vad hände med min ena mening:O:O Stört

2011-02-19 @ 11:19:48

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0