Ännu Kallare !

Skulle egentligen åkt och longerat Stitch lite igår , men det var så jävla kallt så blev synd om min lilla pappa som skulle behöva få stå och titta på och frysa till is. Men vet ni vad idag är det ännu kallare :O Så det får nog bli en vilodag till för min pönny. Han kommer va gött överpigg och okoncentrerad nästa ridpass kan jag ju lova. Hästarna har inte fått brodd eller snösulor än heller så det går ju inte att rejsa av dom ute. Hoppas att hovslagarna kan komma nästa vecka :) Då blir det ut och galoppera på järdena :D !

Här är en bild på mig och Dolly (min foderhäst jag hade innan jag köpt Stitch) när vi va ute och busade i snön för två årsen tror jag det blir :)



åå jag saknar henne faktiskt :(



Jag och Dolly <3


Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0