Beställning

Sitter och gör en beställning. Ett stall täcke med halvhals, ett till par boots i storlek Xl och en ryktbag. Efter som Leja demolerat sin så fint. Hoppas att stall täcket blir bra och boots äter hon ju nästan, den lilla bus ungen. Haha nej men hon trampar ju på dom hela tiden så de håller ju inte skit länge precis. Sen har det nog inte hjälpt att hon hoppat runt som en idiot också, då har hon säkert trampat på dem lite till.

Är hemma i dag då min rygg bråkat med mig endel. Får försöka att ta mig ut och leta upp en praktik plats också. Känns som jag är ute i sista stunden verkligen^^ hehe. Men men jag har haft mycket att göra och ville egentligen vara på Granvik, det fick jag ju inte då men.. synd vill faktiskt inte stå i en affär sen. Kanske bättre att få göra det man vill sedan i stället.

Men ska slänga i mig lite mat nu sedan ut och leta praktikplats, sedan tandläkaren och sist men inte minst STALLET :D

 

Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0