Det går framåt!

Ja, nu börjar det gå lite mera framåt för mig och Leja. Det är otroligt viktigt att hon tänker framåt hela tiden, hon backar lätt och då blir det världens bocksprång och i går stegrade hon riktigt mega högt. Idag därimot så var hon jätte snäll och bockade bara lite, och när hon väl gjorde det var det inte riktigt sånna brå stopp som hon brukar göra, utan man kunnde få fram henne rätt fort igen. Det var väldigt roligt att rida idag då jag kunnde påverka henne lite bättre. Jag känner jätte väl nu när hon börjar backa och trycka i mot i stälelt för att släppa på ordentligt framåt. Och jag känner när hon är på väg att flyga i luften, så jag kan påverka allt mycket snabbare.

Tänkte slänga in ett par bilder, och några ridbilder kanske:P


Sötbusen:)

haha dret ongen:P

:) Ignorera min sits...

Kommentarer
Postat av: beatrice

Snygg blogg! :D

2010-12-08 @ 16:26:23
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0