Duktig häst !

Har inte uppdaterat på länge nu ! I måndags hopptränade jag för Elisabeth, det var väldigt längesen vi hoppade. Det brukar gå väldigt långt i mellan gångerna tyvärr, men nu ska jag faktiskt hoppa nästa måndag också :D
Vi tog det rätt lungt och tränade mest på att få igång galoppen och att han skulle böja sig så att han kunde landa i rätt galopp. Jag är nöjd över hur bra det gick med tanke på att det var så länge sen. Han vägrade inte någon gång och jag tyckte han hoppade på bra och kom rätt hyfsat på hindrena:)

Idag fick det bli lite dressyr träning. Jag tycker vekligen att det har gått framåt. Efter att det har gått bakåt en längre tid har det äntligen vänt ! Hoppas det håller i sig lite :)

Tyvärr har ja inga roliga bilder som vanligt:S
Men Isabelle kanske skulle komma hit och ta lite bilder i snön så då kommer det bilder :)



MIN SNYGGING ! <3


Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0