Heeej !

Idag hade jag bara en lektion så jag gav hästarna deras frukost inne sen åkte jag till skolan. Efter en timme var skoladan slut :P så då åkte jag hem och tog ut hästarna. 
Det var så kul för dom va såååå busiga. Polly rullade 100 varv typ som hon alltid gör , Stitch ska så klart göra likadant. När Stitch har rulla klart brukar han typ hoppa upp och bocka :P Ser så roligt ut. Och när jag skulle gå fram och busa jag också då ställde han sig och tyckte han va skit cool såg det ut som . haha flera gånger gjorde han det :P aa men sen gick jag alla fall in ett tag , sen kom pappa och hämta mig för vi skulle till farmor och hämta hö :)
Efter att vi hade lasta ur allt hö i ladan så skulle vi åka till granvik för syrran skulle träna för Elisabeth:)När vi hade rede kanske 10min så blir det helt mörkt i ridhuset och jag var längst in så ja såg verkligen ingenting. Men som tur va så brydde sig inte hästarna värst mkt så vi gick till dörren. Vi stog där ett tag men sen efter 15 typ så blev det ljust igen :) 
Det var tur att vi kunde rida vidare för Stitch va helt underbar idag , han va så mjuk och fin och han lyssnade väääldigt bra. Vänstergaloppen va också svin bra idag väldigt mjuk och kontrollerad. Han fattade rätt galopp i vänstervarvet också det som han brukar ha svårt med. Jaaa det kommer såna ridpass ibland också :) Jag är i alla fall väldigt nöjd och längtar till nästa sådant ridpass :P Simone kom också (syrrans ponnys ägare). Hon ska stanna över helgen tror jag :D



Har verkligen inga bilder att lägga upp, får bli en gammal....
Jag vill ha en kamera ! Men kommer nog inte hända :P


Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0