Jobb, jobb:)

Ja jag och Mona vill hinna med mycket men det går inte att hinna med allt tyvärr. Vi handlade först i åtminstånde. Det vi fick gjort var mockning, ut och in med hästar, lunchfodring, köra ut vatten till hagarna. Longera Hitman springa runt och leta efter vilken säkring som gått, typ 3 ggr. Sen var klockan så mycket så då var det kvällsfodring. Jag skulle ridit Leja och Mona Brianza. Sen skulle vi tagit Lucero med. Men så blev det inte.

I morgon ska jag rida min lilla bitch häst i alla fall:) Ska bli kul, var ett par veckor sedan nu. Men jag hinner verkligen se fram i mot ett ridpass där hon utvecklats mycket emellanåt. Tömkörningen är verkligen bra, synd att inte fler arbetar med hästen mer från marken, man bygger upp dem sjukt mycket bättre där ifrån. Tömkörning ska jag verkligen lära mig ordentligt, för det är något jag verkligen kommer använda mig av. Vill gärna fortsätta att utveckla det och sedan påbörja skänkelvikningar, öppna, sluta och sådant. Skit kul enligt mig, ska nog önska mig riktiga lädertömmar och en gjord i julklapp.

I går var hon förövrigt skit fin, hon var lite jobbig i början men sen tog hon tag i bettet och arbetade. Hon var riktigt framåt till och med, sen tog vi galoppen som vi inte arbetat i så mycket nu på ett tag. Den satt som en klocka och hon bar upp sig skit bra och låg super i handen! Så det var kul!
 Slänger upp ett par bilder som jag tog i går.


Sötisen Lucero:P


Världens finaste pålle!:D Älskar min lilla bitch<3


Thea, Lejas hagkompis, de är typ som helan och halvan:P Thea är dock mycket bökigare!:P


Och en bild på min spökis, för jag saknar henne lite<3 Blir nog att åka och hälsa på henne snart<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin blogg du har! :D Fina bilder också! :D

2010-12-10 @ 11:11:29
URL: http://sandriey.blogg.se/

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0