Jul klapp!^^

Fick mest pengar men även lite annat:) Tänkte lägga upp lite bilder:)

Shower gel och Lotion av grannen:)


Sen fick jag en filt, en bok och lite godis av Maud min andra granne:)
Boken heter (utan ett ord) Den handla rom en 14 årig tjej som är ute och dricker sig full, blir hittad av pappan som tar med henne hem där hon får skäll. Men dagen  efter är ingen hemma och det finns ingen lapp. De tror att hennes familj blivit mördad. Och efter 25 år tröttnar flickan på att aldrig få veta. Så hon tar hjälp och då börjar det hända massa saker.


Shower gel (Avril Lavigne)av min lillasyster Lovisa:)


Kalender av min bror Lukas! haha rolig han^^ Fick 1000kr av Pappa och Maria också:)



Pressent kort på Hööks av min Bror och Malin 300kr:)



Av Mormor och Morfar fick jag 5000kr.
Pressentkort på Hm 900kr
Pressentkort på Stadium 600kr
Trisslott och tia lott.
Mössa och halsduk.
En fleece tröja att ha i stallet.
En jultomte får varje år en tomte (prydnads då klart).



Av mamma fick jag Ett stalltäcke, en ryktbag och boots plus två handdukar.
Och 600kr:)



Täcket.

Ryktbag

Boots.

Av Farfar fick jag 500kr och en Julkula som är handmålad inifrån dom är jätte fina och alla får en varje jul.
Har 7 st nu och jag längtar tills man har egen gran att hänga dem i:)

Och av Mona fick jag en chips påse, en chokladkaka och 500kr:) Så vi ska ut och shoppa på mellandags rean (hästsaker så klart!)


Det jag ska köpa är en dressyrsadel Prestige Venus D och Ridstövlar Cavallo Grandprix plus. Sen blir det nog lite mer men det vet jag att jag ska ha i alla fall:)


Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Boken lät väldigt intressant!

2010-12-25 @ 21:22:56
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Anonym

Superfin blogg! Har lagt till dig på bloglovin :) följa varann? :D



Kram!

2010-12-26 @ 22:29:59
Postat av: Caroline

Mitt namn kom visst inte med i kommentaren, men nu så :)

2010-12-26 @ 22:30:34
URL: http://arabenbeauty.blogg.se/

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0