Jul!

I dag är det jul afton och väldigt lite stall.. Saknar redan pållen faktiskt, var uppe hos henne på förmiddagen och gav henne morötter och fixade. Gav även Mona julklapp.  Sen åkte jag hem gjorde mig i ordning och sen drog jag och mor till mormor och morfar. Åt jul mat där, blev väldigt mätt.. Sen åkte jag till Pappa, där firade vi också jul. Fick en shower gel av Lovisa (avril laving), en kalende av luckas med killar i haha, rolig han^^ Sen fick jag 1000kr av Pappa och Maria, och av Farfar fick jag 500kr. Tackar:) också åt vi Ris ala malta.

Sen kom Mona dit med paket också, en chokladkaka, chips och 500kr, tack så jätte mycket!!

Av mamma har jag fått stalltäcke till Leja, en ryktväska och boots + 600kr. Tack:)
Och i kväll om drygt en timma blir det lite mera julklappar för hoppningsvis av mormor och morfar:):)

I morgon blir det julklapps utdelnning hos mormor och morfar, för då kommer Daniel (min bror) och Malin så då blir det julklappar där med kanske??:P Fast av Daniel och Malin då:)

Nej nu ska jag äta julmat -_-

Har fixat en ny header och blev lite mer nöjd.

Skriver kanske mera senare och lite bilder kanske ni kan få med:)


Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0