Kläder efter väder..

Ja eller vad brukar man säga något sådant typ. Men nu är det kallt som jag vet inte vad det finns liksom inte kläder så det räcker till. Har på mig 370 ton kläder men det hjälper inte vad man än har på sig. Och händerna fryser jag om jämt och ständigt vad jag än har på mig. Är lite trött på vintern och det är nog ett antal kalla trista vinter månader kvar. Men det är bara att stå ut, man har ju inte dött förut så.

Leja bus fick vila idag, behös nog så hon får hämta lite energi. Kanske ska få börja gå på lite havre igen, butte till müsli då hon är stel och då tänkte vi att hon kanske behöver lite stärkelser och sådant. Men hon har blivit lite lat tycker jag så hon kan nog säkert gå på lite havre med.

I morgon får jag vell se om det blir någon ridning, beror helt på vad vi hinner med.

Jag vet inte om ni fått med er det men jag jobabr ju på granvik. Så jag hjälper Mona med mockningen ibland beror på om hon mockar på för eller eftermiddag. Sen rider jag några eller någon häst. Hjälper till att ta in och hjälper till med fodringar och sånt. Så efter skolan är det plugg (host) nej det är det aldrig utan stallet. Hem kollar på böckerna lägger mig och sover hahah. Men på något vi lyckas jag rätt bra ändå, är kanske lite smart trots allt vem vet^^


Leja bus i sommras:)

Tänkte lägga upp fler bilder men det tänkte inte blogg.se så ni får få lite mer bilder i morgon:)

//Isabelle:):)

Kommentarer
Postat av: beatrice

Vilken sööt bild! (:

2010-12-15 @ 20:54:20
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0