shoppning:P

Jag älskar att shoppa speciellt till hästen. Senaste inköpet var ett sprenger bett och det lackade tränset och boots. Nu behöver jag ett nytt pannband helst ett sväng med champagnefärgade stenar. Helst bara på en rad och lite större stenar. Hitta ett i Globen men har inte hittat något liknande igen. Det var från Swarovski och dö snyggt!!!!!!!!!

Måste ha ett nytt stalltäcke också, varit både på hööks och färjestad + grandgården men fanns ju inga i rätt storlek:/ Så jag ska klicka hem ett från nätet tror jag:) Köpte nya boots i går dock skulle dom nog varit i xl,  men ska klicka hem två par boots till med så då kan jag ta dem i Xl :)

Red bara lite i dag mådde så illa att jag fick hoppa av hästen. Dock var hon jätte duktig och synd att jag inte orka rida lite längre för nu har hon börja tänka framåt verkligen:) Så nu kan vi börja koncentrera oss mer på ställning och sådant, för nu har hon slutat med bockningen, det är verkligen underbart!!:)
Nej nu ska jag Shoppa ha det fint!:)




Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0