Snell hest!:)


Leja var snäll idag, hon var dock seg och jag fick gå på henne en hel del för å få fram henne. Men det var många i ridhuset, så förstår att det var mycket att titta och hålla reda på. Hon skrittades fram lite förlänge vilket gjorde henne lite seg, men så är det ibland. Hon var i alla fall snäll även om jag gick på henne. Hade dock önskat att hon legat mer i handen. Men hon lossna och tog stödet lite bättre i slutet och fick lite bättre ställning. Men det kommer hon är inte van så många i rihuset. När bara jag och Mona varit i ridhuset har hon varit riktigt mega fin, och i fredags fy bubblan vilken go ridkänsla.

Men i dag var hon inte alls så fin som hon varit de senaste dagarna, men som sagt hon kan ju inte va jätte duktig jämt^^ Men känns att det går framåt och att vi är på väg åt rätt håll nu.

Lille skrutte plutt hästen, tänkte fixa lite nya kort på henne nu snart börjar bli lite tråkigt^^
Jag kan istället slänga upp ett par, på hundar och lite annat.


Monas lilla hund, Foxy:)


Leja i höstas:)


Min sköldpadda doris:)


Hitman (till salu) en riktig snygging med kapacitet:)


Ola :) R.I.P


Pluto:)

Vildur grannens vove:)

Vatten!:)

Nu får det vara bra med bilder för idag, så ska jag försöka fixa lite nya snart. Blir nog till helgen då det är just ute:)


Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0