Shopping/ bling bling:)

Hej länge sedan jag uppdaterade nu. Har haft både mycket att göra och tänka på. Varit jätte mycket i skolan det sista, i måndags hade jag två prov och en inlämning. Första provet tyckte jag inte gick så bra, det var inköp och varuhantering. Inlämningen kändes därimot bra i Naturkunskap vi får vell se. Och småföretagande klara jag  att få G på som jag inte fattat ett skit av och bara läst lite i boken ur skolan det var gött. Inköp och varu.. provet läste jag inget på då jag var för trött, läste bara igenom kapitlet en gång innan vi hade prov nått måste ju fastnat för när vi sluta på tisdagen fick vi reda på det provet och jag lyckades faktiskt få MVG!!:) Kul speciellt när man tror att man inte kan något och intre tränat.

Efter som jag jobbar efter skolan blir jag väldigt trött. Men jag tycker om att jobba för att kunna köpa saker och ting inte bara få allt man vill. Så i princip har min dag sett ut som så att jag går upp kl kvart över 7.Åker till skolan med bussen kl 8. I skolan till 2 eller halv 4 för det mesta. Sen hem äta lite mat, runt halv 5 dra i väg till stallet där rider jag Lucero, mockar i bland hjälper jag Mona att mocka med. Rider Leja, och ibland någon mer. Vi tar in nästan 30 hästar och fodrar ger vatten och sådant. Jag är oftast inte hemma förens runt halv 9-9. Då är jag rätt trött har oftast en hög med prov så jag "pluggar på" eller inte. Jag kollar på högen tänker att det går som det går. Det har ju faktiskt gått bra för jag har inte ig i nått ämne och inte haft ig på ett enda prov. Så sålänge man hänger med på lektionerna lär jag mig rätt mycket.

I dag har jag varit i Karlstad och julhandlat massa paket, har ett problem och det är att jag inte köpt något till min Mamma!:O Vet inte vad hon ska få, vill ge henne något personligt som man inte bara får av alla typ:)
Köpte även strass stenar på biltema så har nu blingat min hjälm :):):):) Bild kommer längre ner.

Köpte också en klänning att ha på mig på jul från hm och en bolero från vila:) Hoppas det passar bra i hop för det provade jag aldrig^^

När jag kom hem åkte jag till stallet och mockade åt Leja, sen åkte jag och Mona till Apoteket. sen drog vi tillbaka till stallet, och gjorde kraft fixade vatten. Fodrade hö, och tog in hästarna som var kvar ute. När alla var inne fodra vi kraften och sedan var klockan 9 så då åkte jag hem. Nu har jag precis blingat min hjälm^^ Så tänkte att jag skulle slän ga upp ett par bilder och i morgon åker kameran med till stallet. Blir nog lite kort på Leja, hon går nu med 3 st andra pållar i en stor hage mys det. Och i morgon får hon nya skor med brodd. Det är mer än välbehövligt^^


Hjälmen:)  ser svarta ut men det är nog blixtens fel ser bättre ut i verkligheten.
 Ska se om jag kan fixa en bild i dagsljuset i morgon:)


Hjälmen på:) blev nöjd funderar dock på att sätta en pärla till i mitten:S :P




Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0