:D<

Igår blev det lite longering men eftersom han hade vilat tre dagar denna veckan så blev det mest bara att han sprang runt :P Han sprang som bara den och till slut sprang han så han ramla omkull. Hehe men han kom upp lika fort och fortsatte^^ 
Idag blev det ridning. Han var verkligen laddad så han fick springa av sig ett antal varv:P Efter några varv så kunde jag rida honom lite mer normalt. Men skulle kunna ha ridit en bra stund te på den stölle hästen. Men han gick väldigt fint så jag fick ge mig :)

Efter att jag hade ridit så tog jag kort på Isabelle och Leja ute i snön så det kommer nog några snö bilder sen skulle jag tro :)

Jag gjorde en busfilm på Stitch också som jag tänkte ladda upp men det gick inte att spela upp den :( får se om ja kan få ordning på den :)






Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0