.,.,.,.

Hej! Längesen nu ...

Nu har jag snart haft Stitch på Granvik i en vecka :)
I tisdags red jag för Elisabeth , då var han lite stressad ibörjan men han lugnade sig och jag tyckte han var mjuk och fin och jobbade på bra :) I onsdags red jag också , då var han också fin. Då var det extra roligt att rida :) I torsdags blev det också ridning , han skötte sig bra då med tycker jag :) I fredags släppte jag honom bara i ridhuset så han fick springa lite. Igår pröva jag att tömköra lite , var väldigt längesen så blev bara en kortis. Och idag var syrran med så först red jag och sen red syrran lite :) Måste träna på att få olika tempo i galoppen nu, vänstervarvet går bättre än högervarvet så får träna lite extra i höger :) 


Här är en bild på Stitch när jag släppte honom i ridhuset , det är spån högar i hörnen å han skulle så klart testa att gå upp i en :P





Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0