I dag har jag och Leja prövat......

Att hoppa!! :) Eller skutta kanske man ska kalla det. Jag hade hoppats på att hon skulle tycka det var skit kul och springa och helst bocka runt endel:P Men nej hon var lite osäker på hindren och lyften knappt på fossingarna:P Men när hon kraschat hindret några gånger så lyfte hon på tassarna sedan. Så sista 3 sprången känndes riktigt bra och då hoppade hon med ryggen också. Så då gav vi oss, det blev ju inte mycket hoppning red kanske en halvtimme och sen skrittade jag av. Vi hoppade ett sockerbits hinder som högst, det räckte gott och väl för att vara första gången tyckte jag. Film finns från första hoppet någonsin som Leja gjort med ryttare och som vi gjort tillsammans. Men det var kanske inte allt för vackert. Men roligt att ha :)

Kanskee..... lägger upp det i morgon. Jag och Fel ici a ska ut och rida i snöen i morgon. Blir antagligen bara skritt då det ska bli himmlans kallt. Men I morgon ska de få lyfta på tassarna minnsan:P


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hur skriver du mitt namn , vavava ? xD

2011-02-12 @ 17:26:39
URL: http://towardslife.blogg.se/
Postat av: isabelle

Jag skriver det typ fient... :)

2011-02-12 @ 17:33:16

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0