Bev ingen ridning idag...

Blev ingen ridning i dag, då jag skulle vara på tuppen klockan 6 för att träffa lite tjejor från vår förra klass 9D. Så då hann jag inte med Leja i dag så får bli i morgon i stället. Då ska vi börja flytta lite på henne, kul kul.
Åt Nacho på Tuppen, var jävligt hungrig åt fort som tusan och alltihopa! haha Gött var det, jag kan verkligen äta hur mycket som helst när jag är hungrig hade nog fått i mig en tallrik till om det skulle varit så.

Men filmade Buggis åt Guro i alla fall så slänger upp en film på honom sedan skulle jag tro. Blev bara stallet 4 och en halv timme idag, det är ovanligt men skönt iblan att va lite ledig. Jag är så sugen på att dra till Ullared, sen vill jag även köpa ett Pannband med champagnefärgade strass stenar ska va en rad med lite större stenar, någon som vet vart det finns?? Swarovski ska de va!

Även sugen på bruna benskydd med ludd, och ett par eskadron (måste inte va eskadron funkar fint med catago eller något liknande med men ska va den modellen) som är bruna eller vita skulle inte heller sitta fel.


Sånna:D:D

Och dessa fast bruna eller vita:)
Ett par vita boots skulle jag behöva med!

Är sugen på lite nya schbrak och ett ländtäcke till med. Ett Back on Track täcke vill hon ha med! åå jag är shoppning sugen:D hehe





Kommentarer
Postat av: Natalja

Dom bruna skydden med ludd var riktigt snygga :D

2011-01-14 @ 21:44:30
URL: http://nataljas.blogg.se/

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0