Bilder och video..

Blev ju ingen ridning idag heller som sagt då jag är sjuk och det var Johan träningar. Men i morgon ska jag till praktiken om jag så inte har någon röst. I morgon har jag tänkt mig att kanske rida över lite bommar för att tvinga henne att använda ryggen mera. När jag kommer kunna överböja henne ordentligt sedan så kommer hon ju vara tvungen att ta upp den och jobba mera, men eftersom det inte går att böja henne så mycket än tänkte jag rida över lite bommar.

Om det inte blir i morgon så åtminstånde i helgen. Mona ska filma också någon dag nu under helgen så ni kan få se hur hon ser ut. Har åtminstånde hänt en del sen provridningen haha...

Här är en bild på min skrutt!


Nu ska jag leta stövlar, måste beställa nu!! Men ska bestämma mig vilken sort jag ska ha först :)



Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0