:)<

Häääj :)
Igår blev det träning på granvik , han var pigg och okoncentrerad i början men sen blev det bättre och han kunde jobba på :) Idag har Stitch fått massage och blivit igenom kollad och det var inga problem. Det enda var att han hade lite lätt spänningar i länden men det lossnade fort :) Det var jätte lite så det var skönt :) På måndag flyttar jag Stitch till Granvik i en månad så att jag kan träna lite mer nu när det är så dåliga vägar.. Hoppas att han sköter sig ;)



Såhär stog Stitch och kika in i mitt fönster i somras :P  töööötis

 

Nu ska jag åka till mina flickor och ikväll blir det att basta ;D byebye!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha, vilken härlig bild! Mysigt att ha hästen utanför fönstret sådär =)

2011-02-04 @ 00:33:15
URL: http://nordsvenskaoden.blogg.se/
Postat av: Frida

Aww vilken underbar bild! :)

2011-02-08 @ 23:53:08
URL: http://fritzzjavel.blogg.se/

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0