Grått nytt hår??? nej....

Gött nytt år såklart!!

Hade en rolig kväll i går, och jag känner på mig att 2011 kommer bli sjukt bra! Så mycket jag ska hinna med, och jag har massa planer för detta året. Och nu är det bara 1,5 år kvar så då tar jag studenten.  Men innan det så har jag hela 2011 framför mig, fyller även 18 detta året. Vilket betyder eget körkort och massa andra friheter!

Nu ska jag dra mig mot stallet till min lilla häst. Idag blir det ridning och lite mera mys med pållen.  Brodden ska jag ta med också så hon får dem, är verkligen på tiden.  Skriver mera när jag kommer hem igen. Ha det fint så länge!


Lilla Leja i sommras, haha vad ovårdad hon såg ut!! Precis när jag fått henne nästan.


Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0