Hej!

Hej allihopa!
Idag hade jag faktiskt tänkt att gå till skolan men nej det ville inte min kropp. När jag satte mih upp i sängen mådde jag så jäkla dåligt. Det var verkligen inget roligt men det var bara att lägga sig ner igen för jag kom ju ingen stans.
 
Sov till 12 och nu mår jag mycket bättre sen blir jag dålig på kvällen och morgonen igen.  Men jag ska försöka ta mig en sväng till stallet nu i alla fall!

Mina biljetter till Gbg horseshow kom i dag med och tror ni inte jag missa Andreas Helgestrand, han var föreställningen före. Otur som vanligt. Jaja får vell dra på mässan och sen får man vell kolla på någon show. Tänkte ta med mig någon också eftersom jag vann två biljetter får se vem som får följa med!;)

Men nej nu ska jag försöka och komma upp ur sängen och sedan dra till stallet. Ha de gott:)


Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0