Ingen ridning idag..

Idag blev det ingen ridning, orkade inte komma hem mitt i natten idag också. Har varit hemma klockan 11 de senaste dagarna så idag hoppade jag över ridningen och var hemma runt halv 9 -9 i stället.

Det kom en finsk och kollade på stallet idag, hon har 7 mil till Granvik men hon vantrivdes så i sitt andra stall att hon inte ville va är. Så hon bestämde sig för att flytta hästen till Granvik. Hon hade jobbat hos sockmöhle i 3 år och var utbildad dressyrdommare i Finland. Hon kunde inte svenska så man fick prata engelska. Toppen tycker jag, då jag är svin kass på engelska så behöver verkligen lära mig. Så man kan ju hoppas att hon är duktig kanske man kan träna för henne också.

Mona är jätte bra!!! men alltid nyttigt att träna för någon mera, dock finns det ju inga andra här omkring jag vill träna för som har samma tänket som Mona. Så hade varit roligt om det hade gått att träna för henne med. Ska även bli kul att se vad hon har för häst.

Men nu tror jag att det blir sova börjar 10 i morgon igen. Men är så sjukt förkyld hostar och snorar men hoppas jag klarar av praktik veckan utan att bli sjukt mycket sjuk.

Ska även beställa ridstövlar nu endra blir det Petrie Olympic, eller Cavallo Grand prix plus. 


Petrie Olympic


Cavallo Grand prix plus, är lite osäker på om det är rätt bild XD

Ja får se vilka det blir. Men vi höres i morgon kramisar!



Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0