Mot granngården

Nu ska jag åka till Granngården, börjar min praktik där på Måndag och ska vara där i 5 veckor. Ska bli gött att slippa skolan i hela 6 veckor. Men nu ska jag åka dit och höra vilken dit jag ska börja och vilka tider jag ska jobba mellan.

Tänkte kolla om de hade något roligt också. Fast jag har egentligen skickat med Felicia en lista eftersom hon ska till Ullared. Så hoppas hon kommer hem med detta till mig..

Ekol olja
Racingliniment
Ländtäcke (golden stripe)
Vita lindor

Sen ett flecce täcke med hals eller ett golden stripe fleece täcke eller ett ulltäcke :)

Men nu måste jag dra mig mot granngården och sedan stallet, hade fint kramisar.



Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0