Nja..

I går tränade jag för Mona vi fortsatte med skänkelvikningarna, det gick helt okej. Tog också av gramanen eftersom hon inte håller på med några dumheter längre. Det var inga problem för hon skötte sig och höll inte på och bocka och greja.

Men det gick inget vidare bra igår hon var inte alls lika tillgiven som i onsdags och hon blev hängande en del i högertygeln. Det var även svårt att få bort henne från den i högervarvet och få henne att ta vänstertygeln i stället. Och eftersom hon inte låg lika i bägge händerna så blev det en väldigt öppenform. Men hon kan ju inte å kanon varje dag och vi låser varandra lite ibland. Vi har dock blivit mycket bättre och kan jobba med varandra på ett helt annat sätt så det kommer.

Måste även få en mycket stadigare vänsterhand för annars vill hon ta högern, så super lim på armbågen så den sitter stilla haha. Nej men det gick inte alls något vidare i går men vi kommer igen.

Felicia fotade också:) Jag hade dock glömt att byta batteri i blixten så blev typ inga bilder. Jag får bjuda på ett par suddiga haha.





Fina Leja bus:)


Kommentarer
Postat av: Sabina Olsson

fin hon är :)

2011-01-07 @ 11:28:50
URL: http://sabinaaolsson.blogg.se/
Postat av: josefine

Så fina ni är!

2011-01-07 @ 18:56:24
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin blogg! Jag har frågestund på min blogg så titta gärna in &ställ en fråga :D

2011-01-07 @ 20:02:45
URL: http://bjarbyspascal.blogg.se/

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0