Rubrik

Har inte blivit någon ridning på några dagar nu för jag har varit hos pappa, haft tjej kväll och sovit hos en kompis . Men under veckan har jag och syrran rede ut en del. Det va jätte härligt att galoppera på vägen för det var typ en dm snö. Men imorgon blir det kanske att åka och träna i ridhuset för Elisabeth, fast det är inte säkert än för det är sjukt halkigt och slaskigt på vägarna :S Inte helt kul att åka ut nu .

Jag och Syrran :) 




 



















Våran katt är så rolig för om man kastar snöbollar så springer han efter och jamar och ska ta dom, sen råka jag kasta en snö boll som rullade mot honom och då hoppa han rakt upp i luften typ en meter och sträkte ut alla benen så han blev som en flygekorre. Haha gud va ja skratta. Han gjorde så flera gånger men tyvärr fick jag ingen bild på det. Bara denna :)


Ser ut som han tänker "jag tar den " haha



Imorgon börjar skolan också :S

 


Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0