Shopping!!

Nu har jag efter mycket velande fram och tillbaka beställt mig ett par stövlar! Det blev ett par Könings favorit dressyr utan lack. Velade om jag skulle ha lack eller ej men valde att inte ta det tillslut.


Sådana blev det med dragkedja på insidan fram.

Sen beställdes även stövelskaft och nya ridskor, mamma tyckte att jag skulle beställa det på samma gång så då gjorde jag det.


Kanske inte världens snyggaste stövelskaft men de duger för mig, har ju faktiskt beställt mig ett par stövlar;)


och skorna!

Stövlarna tar cirka 8 veckor innan dem kommer, men skorna och stövelskaften kommer nog till veckan hoppas jag.

Är riktigt nöjd med dagens inköp och längtar tills stövlarna kommer!!

Idag är jag också hemme men skall försöka att rida om jag nu orkar, svimmade nästan när jag duschade förut:/ Inget vidare roligt men jag lyckades hålla mig vid liv:P Nu ska jag dra till stallet hörs sedan kramisar!


Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0