Sjuk

Är hemma och är sjuk inget vidare roligt. Feber också har jag haft väldigt ont i ryggen. Men nu är jag nog bara mes jävligt förkyld. Leja fick ledigt i går för jag var hemme i går med. Jag borstade lite och masserade lite på henne. Hon tyckte dock maskinen var lite läskig men körde lite tills hon slappnade av. Får vell se om hon lär sig.

Det är gött och ha unghäst för då spelar det inte så stor roll om de får stå lite hur som de mår bara bra av det. Men i morgon om jag mår bra ska jag försöka och rida lite men får se hur jag mår helt enkelt.

Nu har jag även pratat med mamma endel om sadlar och vi kom fram till att det är lika bra att köpa en ny sadel så blir en Equipe. Mums!!  Det är så bra för man kan ju bara skicka ner sadeln till italien så ändrar de den. Det tar ett par veckor visserligen men man behöver ju inte hålla på och byta sadel direkt dom ändrar sig. Och denna sadeln kan jag ha hela livet även om jag byter häst (inget jag ska göra än på läääänge haha) för den är ju som sagt bara att göra om.

Så Mona ska vell mäta och sen så får jag vänta 4-6 veckor tror jag innan den kommer. Men gud vad jag kommer längta ihjäl mig tills det!

Leja kommer bli så glad tror jag när hon får sin nya hybergoa sadel;) Har dock inte bestämt mig om jag ska ha Elegance eller Hybridspecial än men det får vi se:)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Krya på dig!

2011-01-19 @ 12:52:41
URL: http://ridinghorse.blogg.se/

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0