Tömkörning

Har slängt i hop en film på Leja när hon blir tömkörd. Den är från 14/11-2010, hon har ändrat sig en hel del sen dess. Men eftersom jag inte får in filmen här skiter jag i det och kollar om det funkar bättre i morgon.

Red Leja en sväng i dag och det tog en del kraft från min sida. Hon hade ju stått två dagar red henne på måndag sen fick hon stå två dagar igen så hon var rikti kärring i dag. Hon ville inte ta stöd och va stel som hej kom och hjälp mig. Hon hade vell lite träningsvärk. Fick loss henne något till slut men nja inget bra ridpass idag inte.

I morgon tror jag Mona ska få tömköra henne en sväng så det blir lite ordning på damen igen. Men annars rullar det på, är på bättrings vägen nu fast näsan är helt igen täppt...

I morgon ska vi vell ut med Junior och hänga lite på honom och försöka sätta oss på honom under helgen. Lucero har varit duktig det sista och man kan nu prata med honom utan att han blir livrädd duktig pojke.

I morgon slänger jag upp filmen och hoppas det funkar bättre...

Godnatt på er






Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0