Träns pröblems!

Sitter och letar träns, har kommit fram till att jag nog ska köpa brun sadel. Så då måste jag ju ha nya träns också fast bruna, får vell sälja dem jag har eller något. Men hittar inga fina, skulle ju lätt vilja ha ett döbert men de kostar DÖÖ mycket.


Men ett rundsytt vill jag ha i alla fall, bred nosgrimma också. Pannbandet spelar inte så stor roll då jag ändå kommer byta ut det.  Någon som har tips på prisvärda träns som inte kostar en förmögenhet??


Borde egentligen gå och lägga mig nu då jag har stallet i morgon och ska vara där klockan åtta. Men jag hostar som en gris och snorar så kan knappt andas, kanske borde dygna?? Fan vad kul^^
Ää kanske börjar bli lite trött??;)

Leja gick inte jätte bra idag men har inte fått igång henne sen Linda masserade henne för en vecka sedan efeter som jag varit sjuk. Så hon har bara gått två dagar denna veckan. Men det kommer vell, i morgon får jag se om jag ska prova lite sadlar så jag kan bestämma vilken sort jag ska ha.


Tänkte även att Mona skulle få rida Leja någon dag.  Vill se hur hon går och Mona rider ju 500 ggr bättre än mig så alltid nyttigt att någon mer erfaren rider lite. Men hon tyckte att hon skulle bli snäll först haha. Men jag tycker hon är snäll nu faktiskt jue!! mihihi aa vi får se då.

Felicia har i alla fall köpt med ett "goldenstripe" ländtäcke i fleece, och ett goldenstripe täcke i ull. Sen även racingliniment och ekol olja.

Men ska nog gå och lägga mig nu, eller jag vet inte men ni får ha det fint kramar.




Kommentarer
Postat av: Sooofie

Hööks har ju det fina med bred nosgrimma, rundsytt och helblingat smalt pannband! :D Innan fanns det ju bara i svart och hassel, men det har kommit i mörkbrunt nu också :D Assnyggt!

2011-01-24 @ 08:10:54
Postat av: Sv: Sofie

Aha:P Ja det är ju snyggt, fast skulle egentligen velat ha så man har spännena i nacken, då blir det mycket mer rundsytt^^ mihi, Men Linda tror jag hade ett rundsytt med breeednosgrimma som jag skulle testa:P Så saknas bara ett blingat pannband sen:P

2011-01-24 @ 13:12:34

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0