Trött som en lussebulle!

Jag är jäkligt trött, så för tillfället är allt jäkligt roligt;) Blev stallet runt halv 2-2 elelr något sådant. Mockade åt Leja, Adonis, Lucero, Hazy och Thea det tog bra lång tid för å va mig. Gjorde inte så värst mycket faktiskt, Mona red Hitman jag sprang och jagade på dem lite. Haha kanske inte världens bästa dag å göre det på.  Sen red Heidi Greven så då kolla vi när hon gjorde det, jag sov dock och höll på att frysa i hjäl. Sen tog vi in alla hästar, det gick super fort när vi var så många.

Broddade sedan Leja, hon var riktigt duktig och stod stilla. Hon testa att dra åt sig benen men det var bara att hålla i och sedan låta henne få sätta ner hovisarna i mellan åt. Bakbenen trodde jag aldrig att jag skulle få i brodden men hon var jätte snäll. Blev ingen ridning för min del i dag orkade inte.

I morgon har jag stallet så blir att åka till stallet klockan 8. Ge dem mat och så, sen skulle dem komma ut och hjälpa till att ta ut dem. Så det är skönt går ju så mycket fortare när man är många. Och i morgon blir det ridning, ska se om nån kanske vill filma, man kan ju hoppas;)


Kommentarer

Lämna gärna ett hovavtryck:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0